بوسه ها عاشقانه ي تو
بوسه ها عاشقانه ي تو
بوسه یعنی لذت دلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی ، بوسه آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن ، بوسه آتش می زند بر جسم و جان ، بوسه یعنی عشق من با من بمان


همه چيز تموم شد

 ديدي گفتم ميري

ديدي گفتم دلمو به بازي ميگيري

من سرگردون ساده

چه خيالا كه نساختم

زدي اتيش به وجودم

ديدي اخر تورو باختم


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت16:09---29 دی 1391
سلام*
مرسی که سر زدی*
وب عالی داری باز بهم سر بزن


Ghazal
ساعت12:35---29 دی 1391
راشتیییی لینکت کردم

Ghazal
ساعت12:31---29 دی 1391
اگه ارزششو نداره بزار بره بمیره،چیزی ک وا3 ما دخترا زیاده دوست پسره خوبه...اگه خواستی خودم واست پیدا میکنم عزییییییزمپاسخ:چه فايده وقتي بش فكر ميكنم همه ي تنفرم تبديل به عشق ميشه اه اه اه

sahar
ساعت10:02---29 دی 1391
آنکه بودنت را قدر ندانست

لایق


حضور در فکرت هم نیست






ايمان
ساعت21:58---28 دی 1391
ببين درسا ي چيز بهت ميگم خوب گوش كن ب خاطر كسي ك ارزش نداره غصه نخور مثل من

انيسا
ساعت20:21---28 دی 1391
سلام وب خوبي داري حرف نداره مرسي ازنظرت
پاسخ: مسي گلم كه اومدي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:,

|
 


چشم به راه توام ، قفل شبم باز کن ماه شبم شو دمی نغمه ی نو ساز کن بوسه ی باران تو باش ، من عطش بی حساب فاصله بردار ، باز عاشقی آغاز کن

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

درسا

 

بهمن 1391
دی 1391

 

هرزه اونيه كه با همه ميخوابه دنبال دختر باكره ميگرده
كاكتوس
همه چيز تموم شد
چقدر دلم گرفته

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بوسه ها عاشقانه ي تو و آدرس kissmylips.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خط خطي يه دختره
كلبه تنهايي يلدا
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 1165
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->